2013. január 17., csütörtök

OLVASS EL!

Hát akkor hello emberkék! :D 

Nos,gondoltam elkezdek egy blogot,mert van egy kezdetleges történetem.Egy álomból indult az,hogy írni szeretnék valamit.Imádok olvasni,de mikor már nem volt mit olvasnom, elkezdtem írni.Esküszöm,nincs annál jobb,mikor Te írod a történetet.Úgy alakíthatod a történetet,ahogy szeretnéd,olyan csavarokat dobhatsz bele,amire nem számítanak mások.A történetemnek nincs címe,és mivel mikor elkezdtem írni, Wordpad-be írtam,így kissé kusza is,szóval majd szépen lassan átalakítom, szerkesztgetem.Remélem egy pár ember el fogja olvasni,és tetszeni fog nektek.A lényeg,hogy így haladj a történettel : 
  • - At the beginning.
    - Continued part one, two, three, four, five, six és így tovább és így tovább! :)
 

Az icipici lány, Rixus. :) ~ 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése