2013. július 15., hétfő

Random bejegyzés - némi tudnivaló

Ezt a bejegyzést már megírtam az egyik közösségi oldalon,ahol egy icipicit próbálom reklámozni a blogot ,ha valakit érdekel az oldal katt IDE. :)


Végül is ebből a bejegyzésből 8 úgymond 'titok' féleség lett,ami inkább csak néhány tény,hogy mi mért és hogyan lett írva a sztoriban. :D 



Nos,ugye van a történetem a Change - Változás. Random cikk ,bejegyzés,és is most találom ki,mi lesz benne szóóval,ami jön.:D Szóval ez egy átlagos lányról szól Amadeáról. Kulisszatitkok(1) - Azért Amadea lett a főszereplő neve,mert az unokatesóm új suliba került,új barátok,és mesélt a barátnőjéről,akinek Ami a neve,és szerintem ez egy nagyon szép név! :) Mikor elkezdtem írni a történetet,fogalmam sem volt,mi lesz a címe a kis történetemnek,mert akkor még egyetlen egy biztos pontom volt.Kulisszatitkok(2) Az álmom,amit nem akartam,hogy elvesszen. Sok ökörséget szoktam álmodni,ez tény,de ez az álmom meglepett. A biztos pontom a hajós rész a történetben,amikor Aron és Ami megtalálják a gyár területét. Nos az álmomban is volt egy hajó,ott bunyó,az álmomban én voltam a főszereplő,és egy írtó helyes palival voltam,akit végül most Aron személyesít meg!:D
És hát én sosem szoktam ilyet álmodni,hogy pl. menekülnöm kell valakik elől,meg az a hajó meg ilyenek. Fura volt. Ott eldöntöttem,hogy ezt az egészet egy történet formájában lejegyzem. Szóval valahogy el kellett kezdenem,és addig sebesen írtam is,míg idáig el nem jutottam. A többi meg már csak jött magától. Szóval egy álomnak köszönhető az,hogy belekezdtem ebbe az egészbe. Aron v Áron neve,hogy jött? Fogalmam sincs. Valamiért ez a név ugrott be. Esküszöm én sem tudom. Egyébként a nővérem most terhes,és mivel még nem tudják,h fiú - e vagy lány,ezért még a nevet sem tudják,de valami olyasmit mondott így futólag,h ha lány Dóra vagy Nóra ( sajnos nem Amadea :( brühü ) DE, ha fiú akkor vagy Olivér vagy ÁRON lesz a neve! :D Nagyon - nagyon remélem,hogy fiú lesz,és Áron lesz a neve! Annak iszonyatosan örölnék! :)
Mért Kánya a helyszín?Kulisszatitkok(3) Sosem jártam ott,de nővérem a volt barátjával mindig oda járt nyaralni. Mindig mesélték,hogy ez egy békés kis falú,minden ember nagyon kedves ott,és kevesen laknak ott. Nos igaz,hogy én eléggé a sötét oldalát mutattam meg,de nem hiszem,hogy lényeges az,hogy valós legyen minden helyszín. Sok könyvben nem valósak a helyszínek!:) Sajnos a külföldi helyszíneken sem jártam,de amiket említettem,mindegyik helyre el akarok jutni! Szóval...majd egyszer! :D 
Rám jellemző,hogy sok mindent abbahagyok még mielőtt belejönnék. Szóval mikor elmeséltem az egyik fiú barátomnak az álmom,és a tervem,szinte kiröhögött. Nos ezért neki a mai napig nem küldtem el a blogot,mert azt szeretném,ha egyszer kiadnák,és akkor megmutatnám neki,hogy sikerült!:D Persze erre hiába várok xD Az első olvasom azt hiszem az unokatesóm volt. :) Ő nem sokat olvas,pedig én neki köszönhetem,hogy elkezdtem olvasni,és mára megtelt a könyvespolcom itthon!:) Neki nagyon tetszett a történet,és mindig várta,hogy tegyem fel a folytatást. Na meg a másik kérése,hogy tegyem őt is bele.
Nos beleegyeztem,és beletettem. Ki lehet ő? :D Kulisszatitkok(4) Rebeka - Az unokatesóm ihlette őt. :D
Előtte csak annyit tudtam,hogy a Rebeka névnek bele kell kerülnie. De hogyan? És akkor gondoltam,egy régi barát,akire Ami féltékeny lesz. Tökéletes. Kulisszatitkok(5) Anna neve. Ugye a teljes neve Annabella.
Én pedig hatalmas Alkonyat fan vagyok,és hát Bella,Izabella -ezt a nevet nem akartam beleírni,mert az túl nagy koppintás lenne. És a becenevet sem akartam,hogy Bella. Az Anna valahogy találóbb volt ebből a névből. Dani neve. Hatalmas kérdő jel. Ez is csak jött,mint Aroné. :D Az elején szereplő Nándi neve is csak jött,bár ő már el is tűnt az egészből. Bálint neve - nos egyáltalán nem a Bálint nevű ismerősömet képzeltem el hozzá.:D Inkább a suliból az egyik gyereket,aki év elején bejött nekem(már nem! XD),akit eleinte még olyannak is képzeltem,de ahogy telt múlt az idő,ahogy egyre nagyobb szerepet kapott tőlem a történetben,úgy változott. Izmosabb lett,és nekem most inkább a tipikus izmos nagybácsi feelingű,vagy mint Emmett Cullen a Twilightból,na de azért nem olyan kigyúrt! :D Kulisszatitkok(6) A könyvek amiket megemlítek a történetben,mindet olvastam! :D Kulisszatitkok(7) A történet elején a tanárok nevei megegyeznek az engem tanító tanárok vezetékneveivel,de nem azokat a tantárgyakat tanítják nekem,és a nemük sem egyezik! xD Szóval mikor olyan olvassa,akivel egy suliba járok,egyből megjegyzi ezt. :)
Kulisszatitkok(8) Ivett - az utálatos lány neve - amikor elkezdtem akkor kezdtem el ugye én is a középiskolát,és hát nem ismertem még annyira sok embert. Volt egy Ivett nevű osztálytársam,akit őszintén eleinte nem bírtam annyira,mert nagyszájú volt,idegesítően és hangosan nevetett. De csak meg kellett ismernem,és megszerettem!:) Sajnos ő elment az osztályunkból.:( Hú,most így több "kulisszatitok" nem jut eszembe:D Így is jó kis regényt írtam ide megint! xD Pedig nem ilyen hosszúnak szántam,no mind1.:D
És szeretnék köszönetet mondani Rebinek - az unokatesómnak,aki rendszeresen olvassa a történetet,Cintinek - akit sikerült rávennem,hogy elolvassa :D,Az osztálytársaim Bianka és Kitti,akik olvasgatták :D És az első kívülálló embernek aki kommentelt, Fanninak aki megint csak követi a sztori eseményeit! :) Ennek a pár embernek köszönet! <3 (Frissítés - a nővérem gyerekének sajnos nem Aron lesz a neve ha fiú,hanem Zénó :( Ha lány pedig Nóra :) gondolkodom még,hogy legyen - e majd két új szereplő,vagy egy ..:P )

Folytatás coming soon,de még írnom kell.:)
xx. ~ Rixus :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése