2013. március 5., kedd

A történet végszava

Hát ez már nem a sztori része,de van hozzá köze,amit ide írok. :)

Szóval...

Itt a vége,fuss el véle lett! :D Nem tudom milyenre sikerült az egész történet,kinek,hogy tetszik.
Na de a lényeg,amit itt lent látható! :D A fejezeteknek címet adtam,és a történetnek is. Igen persze nagyon naaagyon szeretném kiadni,és az egyik kiadótól kértem is árajánlatot,csak jelenleg erre most nincs keretem. :/ xd. Egyébként pontosan 78 857 szó. :D Itt van még egy borítóötlet is,mivel akit megkértem,hogy rajzolja meg, (IGEN REBI RÁD GONDOLOK MOST ÉPPEN! xD ) túúlságosan elfoglalt és még nem rajzolta meg. De lesz elég ideje,mert mire oda jutok,hogy lesz pénzem,hogy egyetlen egy példányban kiadjam,addigra tán lesz oly kedves,és megrajzolja! :D
Hát itt egy rövidke történet most véget ért,kitudja lesz - e ennek folytatása,vagy sem. :)
Az,hogy valaha kiadja a Vöröspöttyös Könyvkiadó,nos...ez egy álom,ami az is marad! xD
Ha elolvastad akkor köszönöm szépen! :) Én most eltűnök egy időre!:)

~ Rixuus. xx.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése