2013. szeptember 6., péntek

~Apology

Hi everyone! Szerintem a bejegyzés címével mindent elmondok. Annyira szégyenlem magam,hogy augusztusba ígértem a folytatást,erre már nyakamba szakadt az iskola. Azért nem fejeztem be,mert elég jelentőségteljesnek szánom ezt a részt,fontosnak és nem láttam értelmét összecsapni 31.-ére. Most meg ,hogy még a suli is bejött  a képbe ismét,még nehezebb lesz. A lényeg,hogy szeptemberbe reményeim szerint már biztosan felkerül.
Na de most eltérek egy kicsit a témától,vagyis nem is annyira,mert még egy ok,amiért nem írtam pl a folytatást ma. Százhalombattán most tartják a XX. Battai napokat amiken egy csomó híresség fel szokott lépni. Ma pedig Pécsről volt itt a Punnany Massif.*-* Nem ismerem az összes zenéjüket,de amit ismertem teli torokból énekeltem. Korai érkezésünknek hála első sorból élvezhettük a koncertet! :D De ami még jobban feldobta az egészet,hogy Meszi ( a vokálos srác aki sztem nagyon cuki,a képen a jobbos) az csomószor engem nézett,és mosolygott. Aztán valamelyik szám közben egyszer csak rám mutatott. Én pedig sztem totál vörös lettem és sokkot kaptam :D:D:D:D. Életre szóló élmény volt ez a koncert az fix! :D
Szóval amíg hozom a folytatást addig is Punnany foreva'!! :D




~rixuus. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése