2013. július 30., kedd

24. bejegyzés

Helló van mindenkinek! :D
Ebben a bejegyzésben még nincs itt az ötödik rész,mert még nem végeztem vele. :s
Esküszöm jó okaim vannak rá,hogy mért nem!:$

De amiért igazából írom ezt a bejegyzést,az egy ajánló. Egy blogajánló. :)
Egyik aranyos osztálytársam blogjáról és facebook oldaláról van szó,ahol megosztja a saját gondolatait.
Róla csak annyit,hogy szókimondó lány,aki mindenkinek megmondja az igazat és hát nem kertel..:D
Szóval ha rámennétek a blogjára amit ITT találtok meg azt megköszönném,és ti sem bánnátok meg!
Ha többet facebookoztok inkább ott is megtaláljátok :D Katt hozzá IDE.


Ez már csak egy totál mellékes dolog,h mért nem volt időm!:D....
First reason :
Első okom,ez a barna szemű csoda lenne. *-* Ez a pasi egyszerűen...te jó isten,erre nincsenek szavak!!:D
Elkezdtem nézni a Hollywood Heights -t ,csak is miatta! XD (Megint egy sorozat amit egy pasi miatt kezdek el nézni (vámpírnaplók Ian Somerhalder miatt xd) ) Röviden a történet,hogy ő egy énekes,egy rajongója szerelmes belé,és lám lám a 80 epizódból a 43 körül végre összejönnek. Annyira kiszámítható...Nekem itt elég is volt. Összejöttek oké,megvan amit akartam,hello!:D Szóval Cody volt az első okom,a késés miatt ami még mindig tart. xd

Second reason: Olvastam és még olvasok is. Rómeó és Júliával küszködtem egy darabig,de befejeztem,és tetszett!:D Shakespeare tuti a haverom lett volna,ha akkor éltem volna,tuti nagy forma volt. xD
Amit még olvastam az Cat Clark-tól volt az Entangled,és hát az elején nagyon tetszett,de nekem a végén nagy csalódás volt,hogy a végén ott maradt kb ezer kérdőjel a fejembe,és utána olvastam és folytatásnak semmi nyoma. Most kezdtem el Szurovecz Kitti Fényemberek című könyvének első részét,és az első 30 oldalig jutottam,és tetszett. Ami szemet szúrt nekem benne,(ez csak az én véleményem) 1. olyan szó benne h fullextrásan - mondom lol,oké XD. 2. Az egyik mellékszereplő neve Mr.Fitzpatrick - neemáár :D Fogadok ez sem Becca Fitzpatricktól származik...:D Aki Csitt Csitt olvasó,annak tuti ez beugrott mikor olvasta!:D


Third reason: Sétáló zombik. Nem,nem itt ahol élek,hanem a Walking Dead-ben!:D Nem mertem elsőnek belekezdeni a sorozatba,de ez a sorozat tényleg nem semmi. Nem lehet mihez hasonlítani. Annyi izgalom van egy részben,hogy azt nem tudom elmondani!:D Minden részben biztos vagyok benne,hogy meghalnak,de mégsem! xD Aki izgalomra vágyik,és bírja a vért (sztem nincs túl sok benne),annak bátran merem ajánlani! Nekem elnyerte a tetszésemet. :)

2 megjegyzés:

  1. Halii! Én is nézem a Hollywood heights-t és miután összejönnek is van benne izgalom. Egy-két rész van, amin szívesen áttekertem volna, de amúgy nézhető a vége is.
    Remélem mielőbb folytatod a blogot, mert már nagyon várom! :D
    *F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,köszi az infót,ha befejezem a Walking Dead többi részét lehet folytatom a sorozatot :D Lesz folytatás reményeim szerint egy pár napon belül! :)

      Törlés